Garantie & klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar boraservice@desmidreparatie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link (website Webwinkelkeur). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Over Ons
Wilt u meer informatie over wie we zijn en wat we nog meer voor u kunnen beteken?
Bestellen
Wilt u meer weten over hoe en welke onderdelen u kunt bestellen op onze website?
Retourneren
Wilt u bestelde onderdelen retourneren of ruilen? Bekijk dan snel ons retourproces.
Garantie & Klachten
Heeft u vragen over garantie of bent u niet tevreden, dan kunt u hier informatie vinden.
Veelgestelde vragen
heeft u een vraag? Kijk dan eerst even bij de FAQ, wellicht vindt u daar uw antwoord.
Voorwaarden
Bekijk onze algemene voorwaarden over welke rechten en plichten er zijn.
Privacybeleid
Wij gaan secuur om met uw persoonlijke gegevens. Bekijk ons privacy beleid hiervoor.
Ophaalpunt
Haalt u liever uw bestelde onderdelen op? Dat is zeker mogelijk bij ons ophaalpunt.